Zaczynamy. Dzień nr 1 :)


Podejście do odchudzania numer dwa :)
Pierwsze zakończyło się sukcesem z 95 na 55 kg, piękną wysportowaną sylwetką. Niestety osiadłam na kanapie i wróciło w ciągu roku 25 kg :( Teraz się nie poddam. Osiągnę jeszcze lepsze rezultaty.
Bez Chodakowskiej, Lewandowskiej itp.
Mam swój sprawdzony sposób, ulubione sporty, ćwiczenia.

Dzień 1.
Wzrost - 169 cm
Waga startowa - 80 kg
Pomiary ciała:
Biust - 94 cm
Ramię -31 cm
Brzuch na wys pępka - 95 cm
Talia - 84 cm
Biodra - 94,5 cm
Pupa - 97 cm
Udo - 60 cm
Łydka - 38,5 cm
pomiary robione na czczo :)

Jak widać wymiary biust, brzuch, biodra, pupa są praktycznie tych samych wymiarów. Czyli wyglądam jak napompowane tłuszczem pudełko :(

Mój cel:
Waga 55-60 kg, wysportowana sylwetka.

Plan działań.
Zaczynam od regularnego jedzenia, 5x dziennie oraz wprowadzam ruch 4x w tygodniu.W pierwszym tygodniu na spokojnie, czas się rozruszać więc każdą wolną chwilę poświęcam na kilka podskoków, przysiadów, spacery w szybszym tempie, rozciąganie.

Codziennie będę dodawać wpisy na temat posiłków, ilości spożytych kalorii, samopoczuciu, postępach :) oraz o grzeszkach :D

W następnym poście będą informacje o ilości posiłków, podziale makroskładników. Jestem niejadkiem, nie jadam wielu warzyw, sałatek. Jestem tradycjonalistką z kotletem, ziemniakiem itp :D
Do zobaczenia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podsumowanie pierwszego tygodnia

Dzień 1 - Dzień 7 Wzrost - 169 cm Waga startowa - 80 kg - 75 kg ( - 5kg) Pomiary ciała: Biust - 94 cm - 90 cm (- 4 cm) Ramię -31 cm - 3...